Paste your Google Webmaster Tools verification code here
Anasayfa / Kamu Spotu / Kağıtların Gizemli Dünyasına Origamik Hayvanlarla Yolculuk – Paper World
Kağıtların Gizemli Dünyasına Origamik Hayvanlarla Yolculuk - Paper World Sanatlı Bi Blog 1

Kağıtların Gizemli Dünyasına Origamik Hayvanlarla Yolculuk – Paper World

Paper World kağıt israfını önlemek için başlatılan bir kampanya ve Türkiye dahil birçok ülkede temsilcileri bulunmakta. Paper World‘un katkıda bulunduğu bu muazzam videoda: kağıtlarla dijital ortamda oluşturulan origamik hayvanlar ve kağıtlara kendi gözüyle bakmanızı sağlayacak önemli mesajlar var. Bir masa dolusuyla kağıt, esen bir rüzgar ve sonrası:

Buyrun bu muazzam videoyu izleyelim:

 

Yönetmenliğini László Ruska ve Dávid Ringeisen‘in yaptığı Macaristan merkezli bu ödüllü kısa filmde kimlerin ne yaptığını ve hangi ödülleri aldığını görmek bilmek duymak isterseniz facebook sayfasını veya vimeo hesabını inceleyebilirsiniz.

Eleştirel

Haliyle tüketim kültürünün etkisi ve ilerleyen teknoloji ile gündelik işlerimizde neyi kullandığımız ve neyi çöpe attığımızın bir önemi yok. Önemsemiyoruz kısaca. Durup düşünemiyoruz daha doğrusu. Çoğumuz programlanmış bir robot gibiyiz. Kısaca farkında bile değiliz çoğu zaman.

Ama burada önemli olan bir nokta var, bu videoyu başa sarıp bir çok kez izledim ve bu yazıyı yazdıktan sonra yeniden izleyeceğim. Çünkü bu video bana farkında olduğum ama unuttuğum bir gerçeği hatırlattı, yapılması gerekeni ve “amann onca iş arasında bir de bunu mu düşüncez yahu” denilmemesi gerekliliğini anımsattı.

Yani diyeceğimiz o ki: Kağıtlara iyi davranın arkadaşlar, onların narin ve üzünçlü bir yüreği var ve israf etmemeniz gerektiğini unutmayın. İyi akşamlar olsun 🙂

Kaynak: Vimeo

Başka başka

Eli Öpülesi Genç Ressam Yaptığı Resimler ile Kanserli Çocuklara Işık Oluyor Sanatlı Bi Blog 90

Eli Öpülesi Genç Ressam Yaptığı Resimler ile Kanserli Çocuklara Işık Oluyor

15 yaşındaki ressam Dimitra Milan genç yaşına rağmen Avrupa ve Amerika’da tanınmış bir ressam. Koleksiyonları, yaptıkları …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.